fredag 17 juni 2011



Whaa, insåg att min vanliga blogg blivit för rörig. Så tänkte man skulle försöka göra någon sammanfattning här. För en gång skull ska jag fylla bloggen med lite färg med.

Ligger och myser i min futon medan man hoppas på att halsen ska bli som vanligt. Har snart väst fram orden i 2 veckor, vilket börjar bli riktigt jobbigt. Speciellt när ens klasskamrater vill till Karaoke.

Det är verkligen populärt med Karaoke. Var man än är så kan man hitta ett ställe. Allt ifrån snofsigt upp pyntade ställen till små traditionella barer. Det vanligaste är att man betalar för ett rum.

Klippet högst upp är ett bra exempel på hur det är. Dock har jag personligen aldrig själv varit med om att det är som en liten scen man kan sjunga på. De ställen jag har varit på är rummen så små att man bara fått plats att sitta runt ett bord med en stor tv skärm framför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar