tisdag 28 juni 2011

Non stop

Wow vilka ansträngande dagar de varit de senaste dagarna.

Det började med Disney sea i fredags. Efter Disney sea blev det direkt firande på kvällen för att det var midsommar. Med en svag huvudvärk dagen efter åkte man till Harajuku för att träffa på Nathalie, Matias och Elvira. Ett försök till shopping, men hittade för mycket att de tillslut sluta med att man inte kom hem med något men, med en planering om vad man ville köpa. Medan Elvira åkte hem fortsatte Mattias, jag och Nathalie med att vara ute hela natten. Japanska tåg slutar att gå ungefär efter 12, och startar igen vid 6, varför? bra fråga. Var helt slut vid 3 tiden. Vi hittade "bunny man" (se kommande inlägg) och tillslut när solen kom fram blev jag pigg.

Vårt sista stop blev att köpa en hög hatt jag bestämt mig att köpa, men 10 på dagen och affären har inte öppnat än. Vi gav upp, Nathalie och Mattias var för trötta och mina fötter gjorde så extremt ont. Hem, en snabb dusch, säng...

1 timme senare. Slår upp ögonen och sätter mig upp. Det går inte att sova, kan inte släppa sakerna jag vill köpa och det är för varmt. Gör mig lugnt i ordning och drar tillbaka till Harajuku. Aldrig varit med om att de kliat att köpa saker så, men det är inte ofta jag hittar saker jag verkligen vill ha. Det gick ett par timmar där och sedan direkt städning i rummet när man kom hem.

Plugg, på måndagen skulle de va test så var bara att plugga vid 1 tiden på natten, då började tröttheten verkligen komma.

Så under måndagen och i dag har man sovit ett par timmar direkt när man kommit hem. Kommer nog ta ett litet tag innan man sovit igen allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar