torsdag 26 januari 2012

snö~

Har inte varit på något speciellt skriva humör. Men det är inte precis alltid något spännande att berätta om, eller saker man kan berätta om även om man ville.

Längtar efter våren. Att få se all sakura igen.

Pluggandet är en liten plåga. Pluggar hårt, men ser inga resultat, jag har gjort framsteg men min klass kräver mer. Blir ofta stressad under test eller får hjärnsläpp när min lärare frågar mig nått, så kan inte ens bevisa att jag pluggar. Typiskt...

Idag var åter en dag av chock när man öppna dörren ut och såg all ny snö. Osäker på att ta cykeln, trillade jag på första metern. Halva jag blev täckt i snö. Hade inte ens tid att fundera på att gå, så var bara att hoppa upp på cykeln igen. Även att jag lyckats få bort nästan all snö ifrån mig, såg lärarna fort snön och frågade oroligt vad som hänt.

Var lite roligare att studera i dag med att studera med Yaya, men båda var väldigt trötta att min kotatsu nästan fick oss att somna. Morgon klassen är bra,men, jag är dålig på att lägga mig i tid och det är ofta väldigt kallt på morgonen så känner man sig sjuk finns de ingen styrka att gå upp. (Yaya har arbete, så hon har nästan ingen tid att sova).

Kommer va en jobbig tid ett tag, men tror det som väntar mig är värt det.

Noterade att denna bilen alltid står där när det snöat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar