torsdag 5 januari 2012

omringad av snö och is~

För många dgar har slutat med tidigt säng att bloggen inte ens finns i tanken.
Återigen har jag ledigt, men även under de lediga dagarna krävs det att gå till köket
under speciella tider för mat. Jag trodde vi skulle behöva betala eget under
lediga dagar. Men jaja, inget jag lifer över att inte behöva betala.

De äldre damerna har börjat kalla mig Sara Chan. Man använder Chan för söta mindre
flickor, och när vi pratar om söt i japan,är de oftast att man är dum söt.
Kommer inte slippa undan det förren jag slutat den 9de.

Tog en promenad i dag, var så fint vänder att jag kunnde inte låta bli.
Så, några ny foton och filmer~


Riktigt lång istapp~!
Har alltid ett par utanför fönstret
som skrämmer mig varje gång de trillar ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar