tisdag 13 september 2011

Fika paus

(haha ok, i den engelska vertionen sitter jag och pratar on fika, så ni får gå till den om ni inte redan vet vad fika är ;) http://milkutokohi-e.blogspot.com/2011/09/fika-paus.html )

Så just nu sitter jag med min kaffe och choklat corner funderande över morgondagen. Skolan erbjuder studenter att flytta till skolan i Nagano utan några extra kostnader, så i morgon är det en gratis reaa till skolan för de som vill se hur det ser t. Nagano är en mycket mindre stad en Tokyo. Ute på landet. Det känns verkligen som en flytt skulle vara bra, ett tystare område att studera i, och jag vill inte vara fast i Tokyo. Jag vill ju studera i en serie skola i Tokyo senare, men jag vill se mer än bara Tokyo. Jag har sett Kyoto och Osaka, och jag såg så mycket saker jag inte kan se på samma sätt i Tokyo. Jag älskar Tokyo men jag hatar att vara fast på samma ställe just nu.

Men vi får se i morgonom jag flyttar, kanske jag ändrar mig när jag ser skolan. Det är så många saker jag kommer sakna i Tokyo. Många vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar