måndag 12 september 2011

En skön dag

Äntligen har det dåliga humöret lämnat mig :)

Men, jag är fotfarande väldigt trött, min kropp har inte velat få tillbaka alla krafter, men lite vilande och allt kommer bli bra.

Idag hade vi ingen skola, vi togs till ett ställe i shinjuku för att.. erh.. undersöka våra lungor..? Ingen aning. Jag fick inte riktigt information om denna dagen, men vi typ.. kramade en maskin som tog kort på våra lungor... typ...

Nåja, bara för att vi var så nära mitt hem så följde Nathalie med mig hem. Som "middag" gick vi till Sweer paradise. Jag ville visa henne tårt bufen och den i shinjuku är så nära mitt hem. Bara för att, bestämmde vi även att besöka Designe fiesta i Harajuku. Älskar det stället, och jag ville Nathalie skulle möta några väldigt bra vänner. Vi hitta även ett par skor för Nathalie ;)

Vi gick tillslut tillbaka till Shinhuku för en Isakaya. Mycket behövdes få ut och prata om med varandra..

En skön dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar