tisdag 9 augusti 2011

Kusuri hörlurar

Yeas! Äntligen, har jag köpt dem!

Eller ja...jag köpte.. 10..

Väldigt billigt. Var misstänksam och tog lång tid innan jag köpte dem. Så, får jag dem inte om en månad, så har jag blivit lurad.

Och om jag får dem, ja, varför inte ha en lite tävling om ett par? :D
.. Jag var tvungen att köpa 10 .. för att få 1 par.. och jag vill verkligen ha de hörlurarna. Jag tycker de är jätte coola och så.. lekfulla :D

ok, piller hörlurar borde inte vara en lekfull sak.. men när jag ser piller, tänker jag alltid på det klassiska super Mario spelet "doctor Mario". Nynnar ofta på melodin utan anledning. Så ja, jag älskar Piller designen, lekfull och "crazy".

Får jag även min önskan uppfylld kommer de bli svartvita, men om inte så blir de gråvita.

Nåja, kan bara nu vänta och se vad som händer, de kommer att hamna i mitt hem i Tokyo, så först måste jag till hemmet i japan.


Jag var tvungen att skapa denna karaktären:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar