onsdag 21 december 2011

Fick äntligen

Gick upp tidigt för att se om mitt packet hade kommit. Var inte säker på vilken tid den skulle komma, Så gick upp 9 och väntade till 10. Gav en suck, inget i dag häller? Istället fick man en härlig smärta tjejer alltid får 1 gång i månaden. Vilade för att försöka få bort smärtan innan skolan. Allvarligt tjejer får en smärta som kan få än helt galen och ska behöva föda! Detta är anledningen till att vissa tjejer alltid kommer skrika om att vi "lever i en orättvis värld med men".

Plötsligt ringde det på dörren. Snällasnällasnälla!
Fick strida lite för att komma till dörren. Mitt packet hade äntligen kommit!

blev så glad!

Nötter,godis,kakor och under allt en liten tomte.

YAY!Jag..har för mycket godis. Och jag som trodde jag inte skulle ha tillräckligt för att få jul känslan. Det är verkligen inte mitt problem längre. Mitt chai te hjälper även att få till jul doften. Så glad, kommer bara att äta gott och vila under julafton för att sedan jobba dagen efter.

Mycket att göra innan dess dock; köpa nya varma kläder, packa, betala ett par räkningar och se så man inte har något som kan ruttna medan man är borta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar